سفیر عشق

{ قمبوان ، اصفهان ، ایران }

سفیر عشق

{ قمبوان ، اصفهان ، ایران }

گرامیداشت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد، تاریخ 8 ساله دفاع مقدس که پر از عشق و ایثار و مقاومت است و دعای شبانه پرچمدار وادی عشق و یاور بسیجیان و رزمندگان حضرت امام (ره)، خروش سپاهیان، بسیجیان، ارتشیان و پشتیبانی خالصانه پیر و جوان، مرد و زن را در دل خود دارد، همواره در سینه تاریخ خواهد ماند.

ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.علیهذا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی،بر آن شدیم که وبلاگ و به قول بعضیا آپ کنیم.

فیس بوک(Facebook)

امروزه فیس بوک با داشتن 900میلیون کاربر جزو تجربیات تکرار نشدنی زندگی آنلاین به شمار می رود اما متأسفانه همین کشور بزرگ می تواند منبعی خطرناک برای اطلاعات کاربران آن نیز باشد.

هر سرویسی که بزرگ می شود،به همان اندازه برای کلاهبرداران و هکرها هم ارزشمند می شود و لقمه ای چرب برای کسب درآمد به حساب می آید.فیس بوک نیز از این قاعده مستثنا نیست.

جرایم سایبری همیشه در جریان هستند اما در مورد شبکه های اجتماعی باید گفت این جرایم را بسیار آسانتر می توان مرتکب شد مثلا در شبکه های اجتماعی کاربران بدون اینکه یکدیگر را به خوبی بشناسند با یکدیگر دوست می شوند و اطلاعات خود را در اختیار هم قرار می دهند.

هیچ کدام از شبکه های اجتماعی موجود به اندازه فیس بوک پتانسیل اجرای جرایم سایبری را ندارند به خصوص اینکه فیس بوک بیش از صدها میلیون کاربر دارد و امکان اجرای هر سوء استفاده ای از آن بسیار ساده تر است .  

برای آشنایی با جرایمی که از طریق فیس بوک انجام می شوند

چند نمونه از رایج ترین آنها را برایتان انتخاب کرده ایم:

  1. ۱-هک کردن حساب کاربری:این ابزارها اصولا گرد رمزهای عبور رایج می گردند و برخلاف ایمیل ها،معمولا از نام ها و تاریخ ها استفاده می کنند.به محض هک کردن یک اکانت،هکر می تواند از آن به عنوان یک وسیله مطمئن  برای ارسال اسپم استفاده کند یا اطلاعات آن حساب کاربری را بفروشد.فروختن اطلاعات در مقابل دریافت پول رایج ترین روش کلاهبرداران و هکرهای اینترنتی است.در دنیای مجازی اطلاعات کاربران ارزش و بهای بسیاری دارند.
  2. ۲-استفاده از حساب های کاربری:یکی از روش های مستقیم دزدی هویت،زمانی است که هکر با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبور دزدیده شده وارد اکانت کاربر می شود.به محض اینکه هکر ها آنلاین می شوند،تمام فهرست دوستان کاربر و اطلاعات آنها را در اختیار دارند.در اینگونه مواقع کلاهبردار می تواند با استفاده از هویت فرد قربانی،طرح های فریبکارانه خود را مانند حیله "لندن"اجرا کند.
  3. ۳-شبیه سازی پروفایل:شبیه سازی پروفایل صفحات اجتماعی روشی است که در آن با استفاده از اطلاعات و عکس های محافظت نشده فرد،می توان اکانتی جدید با نام و مشخصاتی شبیه به کاربر ساخت.یعنی با کپی پروفایل موجود،یک پروفایل جعلی درست کرد.کلاهبردارها با این روش و استفاده از پروفایل جعلی برای همه قربانیان خود درخواست دوستی ارسال می کنند.کاربر قربانی به خیال اینکه فرستنده تقاضای دوستی را می شناسد درخواستش را قبول می کند غافل از اینکه این پروفایل جعلی دامی برای سوء استفاده از اطلاعات او خواهد بود.
  4. ۴-استخراج اطلاعات محافظت نشده:برخی از وب سایت ها،در مقایسه با صفحات اجتماعی منابع بسیار آسانتری برای ربودن اطلاعات شخصی هستند.با همه اینها،با اینکه در آنها می توان از اطلاعات شخصی خود محافظت کرد،اما بسیاری از کاربران اطلاعاتی همچون ایمیل،شماره تلفن،نشانی،تاریخ تولد و بسیاری از اطلاعات شخصی خود را در معرض دید همگان قرار می دهند.  

باز هم توهین به پیامبری که جانم فدای اوست

بازهم دست شیطانی آمریکا از آستین فیلمی که با کمک 5 میلیون دلاری صهیونیست ها ساخته شد بیرون آمد تا به بزرگترین، عزیزترین و اولین مخلوق عالم در نزد خدا یعنی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلّی الله علیه و آله و سلم اهانت و جسارت کند.

امّا...

کور خوانده اند که بگذاریم به این راحتی ها از جواب ما غیرتی ها در امان باشند و فرار کنند.

ای اباالقاسم

جای شما در قلب ماست می خواهیم دنیا و آنچه در آن است نباشد که ببینیم به کسی که قلب همه ما حرم اوست اهانت می کنند.

ای دشمنانی که همه چیز دین را به تمسخر گرفته اید!

کاری با این دست ها، قلم ها، زبان ها و فکرهای کثیفتان بکنیم که دیگر فکر تمسخر یک مسلمان را نکنید چه برسد به مولای مسلمانان عالم.


أشهد أنّ لا إله إلّا الله       و        أشهد أنّ محمّدا رسول الله 

 

برگرفته از وبلاگ دهستان من (نویسنده :مهاجر)

اعتیاد نوین(آشنایی با ماده خطرناک شیشه)

یکی از مواد مخدر خطرناک که اخیرا بین جوانان شایع شده ،شیشه است.این ماده به عنوان محرک و مخدر خطرناک در مجالس رقص و مراکز فساد در کشور بین جوانان رواج دارد(کسانی که در پارتی ها شیشه مصرف می کنند گاهی آنقدر می رقصند که از حال می روند). 

ترکیب اصلی این ماده از آمفتامین گرفته شده که یک ماده محرک و اعتیاد آور است و مغز و سیستم عصبی را به شدت تحریک می کند و از نظر شیمیایی اثر آن از آمفتامین بیشتر است.این مواد در لابراتوارهای غیر قانونی ساخته می شود و اسامی خیابانی مثل:کریستال یخ،مت و شیشه دارند.این ماده توهم زایی و اثرات محرک را با هم ایجاد می کند.

  

 متأسفانه افراد شیاد تبلیغ این ماده را در ایران با عنوان نشئه آور ولی بدون اعتیاد عنوان می کنند ولی اینطور نیست و علاوه بر اعتیاد می تواند مرگ آور باشد.انگیزه بسیاری از این افراد سوء استفاده های جنسی از قربانیان مصرف کنندگان این مواد (چه دختر و چه پسر) می باشد.

این نکته به غلط در بین جوانان و اکثر خانم ها باب شده است که چون شیشه اعتیاد ندارد برای بدنسازی بسیار مفید است زیرا فرد پس از مصرف شیشه،فعالیت بدنیش شدید و خستگی ناپذیر باعث لاغری و تناسب اندام وی می شود که این باور شدیدا اشتباه است.

تصور غلط در بین اقشار مختلف مردم که معتقدند مصرف شیشه برای درمان افسردگی مناسب است.

با توجه به تهیه زیرزمینی و افزودن مواد شیمیایی خطرناک برای ساخت به جرأت میتوان گفت شیشه مخربترین ماده مخدر در ایران است.

افت حافظه،پرخاشگری و تهاجم،رفتارهای جنون آمیز و آسیب های قلبی و مغزی از عوارض مصرف آن است.با مصرف این ماده حالاتی مپل هیجان زدگی،بی تابی،تکلم صحیح و تند،کاهش خواب و اشتها و افزایش فعالیت های فیزیکی بوجود می آید.هیجانات جنسی یکی از علل ترغیب کننده جوانان برای مصرف این مواد است.لیکن به مرور این مواد اثرات مخربی بر قوا و عملکرد جنسی افراد مصرف کننده دارد. از عوارض خطرناک دیگر،انتقال بیماری های عفونی مثل هپاتیت و ایدز می باشد. 

به زودی تحلیلی بر وقوع قتل هایی که بر اثر توهم مصرف کنندگان شیشه رخ داده است در همین وبلاگ خواهیم داشت. 

ادامه مطلب ...

تست روانشناسی شخصیت

 (این یکی و از دست نده)

یک تست ساده و جذاب که باید با صداقت به سوالات آن جواب دهید. 

1-در جنگل در حال قدم زدن با شخصی هستید،شخص همراه شما کیست؟

2-باز هم در جنگل قدم می زنید.حیوانی را می بینید.می توانیید بگویید چیست؟

3-چه تعامل یا ارتباطی بین شما و آن حیوان ایجاد می شود؟

4-به اعماق جنگل می روید.وارد محوطه ای بدون درخت می شوید و در مقابل خود،خانه رویایی و ایده آلی را که در ذهن داشتید،می بینید.آن را توصیف کنید؟

5-آیا دور خانه شما نرده یا توری وجود دارد؟

6-وارد خانه می شوید.به اتاق ناهارخوری می روید و میز ناهار خوری را می بینید.توضییح دهید روی میز و دور بر آن چه می بینید؟

7-از در پشت خانه خارج می شوید.بر روی چمن ها یک فنجان قرار گرفته است.جنس فنجان از چیست(سرامیک،شیشه،کاغذ،چینی،پلاستیک و ...)؟

8-با فنجان چه می کنید؟

9-در حاشیه و اطراف خانه قدم می زنیدو خود را در کنار آب می بینید،آبی که می بینید چه نوع است(اقیانوس،دریاچه،دریا،رودخانه،نهر و ...)؟

10-چگونه از روی آب می گذرید؟

*پاسخ های خود را به ترتیب شماره در قسمت نظرات ثبت کنید تا نتیجه گیری اونو با دلیل روانشناسی به وبت یا ایمیلت یا حتی با پیامک(البته همراهتو بنویس)برات ارسال کنم.