سفیر عشق

{ قمبوان ، اصفهان ، ایران }

سفیر عشق

{ قمبوان ، اصفهان ، ایران }

وعده حاج محمود سلیمانی برای بازگشت آرامش به مسجد شبستان

حاج محمود سلیمانی عضو ارشد هیئت امنای مسجد شبستان قمبوان وعده داد دغدغه های موجود در مورد شیوه مداحی اکبر جلالی و نحوه برخورد دبیر شورای فرهنگی (حاج آقا رفیعی) با مداح مسجد (اکبر جلالی) برطرف می شود تا نمازگزاران احساس آرامش کنند.

سلیمانی، اقدامات حاج آقا رفیعی در برخورد با اکبر جلالی را تا به الان از سرخیرخواهی نصیحت و مشفقانه دانست و نیز گفت: روحانی محل هرگز نباید دنبال این باشد که بخواهد فردی را تخریب کند

 وی طراحی محوری خاص برای نحوه مداحی و روضه خوانی اکبر جلالی را یکی از اقدامات لازم الاجرای هیئت امنا مسجد شبستان عنوان کرد.

 وی در ادامه گفت:با توجه به ایجاد شدن برخی مسایل و مشکلات ما بین حاج آقا رفیعی و اکبر جلالی، نیازمند کمک همه نمازگزاران هستیم.
سلیمانی با تاکید بر این که حاشیه ها خیلی بر حوزه وحدت اسلامی مضر هستند، اظهار کرد: اتفاقات اخیر مسجد شبستان اتفاقات خوبی نیست
.

دادستان کل کشور خبر داد:احضار مداح قمبوانی به دادسرا در پی شکایت محمد مسیبی (محمد آموچی)


حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای دادستان کل کشور در نشست خبری هفتگی خود در خصوص پرونده آلودگی صوتی و مزاحمت از احضار علی اکبر جلالی مداح قمبوانی به شعبه -  دادسرای دهاقان خبر داد. وی اظهار داشت این احضاریه  برای وی ارسال شده است و مقرر گردیده مداح موصوف بعد از ماه مبارک رمضان در دادسرا حضور یابد و تفهیم اتهام شود و به اتهامات پاسخ گوید.

شاکی پرونده :محمد مسیبی

ماجرا از آنجا شروع شد که پایگاه بسیج شهید منتظری قمبوان از شب 24 ماه مبارک رمضان به مدت 4 شب اقدام به برپایی دعای ابوحمزه ثمالی با مداحی یوسفعلی فخاری،علی اکبر جلالی و حاج آقا رفیعی بر سر مزار شهدا نمود که با توجه به نزدیک بودن مزار شهدا به منزل مسکونی محمد مسیبی (محمد آموچی) و عدم توجه به تذکرات وی ، موصوف از طریق دادسرای دهاقان اقدام به طرح شکایت نموده ولی این میان فقط و فقط از علی اکبر جلالی شکایت نمود که شاکی دلیل آنرا رودربایستی با آقایان فخاری ، قربانی و رفیعی اعلام کرده. لذا وکیل مدافع متهم نیز به این قضیه معترض شده و اظهار داشته شاکی می بایست از هر سه مداح شکایت میکرد نه فقط از موکل من . علیهذا طی خبرهای واصله خانواده شهدا به این اقدام محمد مسیبی واکنش نشان داده و قصد تنظیم شکایتی علیه وی را دارند و ضمنا شنیده شده محمد مسیبی شب گذشته رضایت خود را در قبال شکایتش ضمیمه پرونده نموده است.

متهم پرونده:علی اکبر جلالی