سفیر عشق

{ قمبوان ، اصفهان ، ایران }

سفیر عشق

{ قمبوان ، اصفهان ، ایران }

شکایت پهلوان از شرکت مخابرات

با خبر شدیم در پی شکایت  پهلوان (که در مجاورت مرکز مخابرات قمبوان ساکن است) از شرکت مخابرات مبنی بر اثرات زیانبار امواج ساطع شده از دکل مخابراتی، شرکت مخابرات محکوم به پرداخت مبلغ سه و نیم میلیون تومان جریمه نقدی به پهلوان گردیده. در پی صدور این حکم شرکت مخابرات  علاوه بر عدم پرداخت جریمه در اقدامی متقابلانه قصد دارد دکل مزبور را از قمبوان انتقال دهد و طبق معمول شورای اسلامی و دهیاری روستا کاملا خونسرد و بی تفاوت فقط نظاره گر این اقدام هستند. حتی شرکت مخابرات چند روزی است با ارسال پارازیت به خطوط تلفن همراه اول، آنتن دهی این سرویس را دچار اختلال نموده .

السلام علیک یا سیده نساء العالمین

همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه ، مردم متدین قمبوان در شب شهادت آن ریحانه ی پیامبر، پس از برگزاری مراسم سوگواری در مسجد شبستان ، تابوت نمادین آن حضرت را تا گلزار شهدا تشییع کرده و به سوگ و عزا نشستند.

قمبوان: روز طبیعت در خانه ها سپری شد

در روز سیزده بدر که‌ پایان‌ دوره‌ نوروزی‌ تلقی‌ می‌ شود، ایرانیان در دشت‌ و بیابان‌ و در فضای‌ سبز بهاری‌ (و قمبوانی ها در کوره های کرم، عباس آباد، یالانچی و ...) گرد می‌ آیند و به‌ شادی‌ می ‌پردازند. در این‌ روز پایانی‌ نیز چون‌ روزهای‌ دیگر عید، خوراکی‌های ویژه‌ عید میل می شود. گندم هایی‌ را که‌ برای‌ سفره‌ هفت‌ سین‌ رویانیده‌اند با خود به‌ صحرا می‌ برند و آن‌ در جوی‌ و رود می اندازند. و در نهایت سبزه گره‌ می زنند.

ولی خب امسال هوا بارانی بود و میدونید چی شد؟

همان جمله ای که اغلب همه ساله عصر سیزده بدر میگفتیم، امسال همون صبح به محض پهن کردن وسایل گفتیم: اه ه ه ه ه کی حوصله داره اینارو جمع کنه؟!!!!!

خطبه ای برای روحانی مسجد شبستان قمبوان

بسماللَّهالرّحمنالرّحیمالحمدلله رب العالمین والصّلاه والسّلام علی سیّدنا و نبیّنا ابی القاسم المصطفی محمّد و علی اله الأطیبین الأطهرین المنتجبین الهداه المعصومین ...

همیشه حاج آقا رفیعی برا ما خطبه میگه بزار یه دفعه هم ما برا ایشون سخنرانی کنیم:حجت الاسلام محسن رفیعی امام جماعت،روحانی و به قول معروف آخوند مسجد شبستان قمبوانه که اتفاقا جوون خوب و باحالیه. اما این اواخر یه خرده کم رنگ شده. غیبت های مدت دار و متوالی داره و اکثر اوقات شیخ عزیز که خدا عمرشون بده امام جماعت میشن که اگه ایشون هم نبودند که دیگه واویلا. کوچکترین اعتراضی هم که میشه آقای مجتبی کریمی(به آرامی) و آقای مختاری(با اعتراض) جواب میدن که حاج آقا رفیعی جوان پاک و باسواد و خوش صدا و ورزشکار و ...

همه این حرفا درست و ما هم قبول داریم ولی این رسالت یه آخونده و اگه غیر این باشه که پس چه فرقی بین عموم افراد با روحانیون  هست؟!!!

خدایا در سال جدید و مخصوصا در ایام فاطمیه، غیبت حاج آقا رفیعی را به سر بیاور

بارالها حرف و سخن ما را به گوش حاج آقا رفیعی برسان

خدایا ارادت مجتبی و مختار را به جامعه روحانیت دو چندان گردان

والسلام و علیکم و رحمته الله و برکاته