سفیر عشق

{ قمبوان ، اصفهان ، ایران }

سفیر عشق

{ قمبوان ، اصفهان ، ایران }

عید دیدنی ها

عید دیدنی ها شروع شد و


 میریم که داشته باشیم سوالاتی مثل :


ترم چندی؟


معدلت چنده؟             زن نمی گیری؟


سربازی نرفتی؟


نمیخواین یه بچه بیارین؟


ناقلا همش سرت تو گوشیه ها... خبریه؟       


تو این کامپیوترت چیا داری؟ ( یهو مث اسب میره تو همه درایوا : | )


 خانوم خانوما چه بزرگ شدی.


 دیگه باید به فکر شوهر خوب براش باشیم. مگه نه مامانش؟(همراه با  چشمک به مامان دختر)


با حضور عمه،عمو،دایی،خاله،دختر عمو،زن دایی، شوهر عمه، پسرخاله و..

……………چهارشنبه سوری……………

چنین گفت زرتشت: 

” که سوزانید بدی را درآتش ، تا ز آتش برون آید نیکی”

 پس تو نیز چنین کن

*

*

*

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم

 کینه ها را بسوزانیم

 زردی خاطرات بد را به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم

آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

*

*

*

آغاز مانور جنگ جهانی سوم و

 شبیه سازی انفجار های قاره ای و آزمایش بمب های اتمی

 بر تو مسئول ویژه برگزاری مراسم مبارک !

نامه ی خدا (طولانیه اما بخونید)

پیشاپیش دم همگی گرم 

یک محیط آرام معنوی، به دور از خرافه و سیاست زدگی

(متن زیر بر گرفته از ترجمه ی آزاد آیات قرآن کریم است) 

 نامه ای از سوی پروردگار به همه انسان ها   

سوگند به روز وقتی نور می گیرد و به شب وقتی آرام می گیرد که من نه تو را رها کرد ه‌ام و نه با تو دشمنی کرده‌ام

( ضحی 1-2)

 افسوس که هر کس را به تو فرستادم تا به تو بگویم دوستت دارم و راهی پیش پایت بگذارم او را به سخره گرفتی.

(یس 30)

 و هیچ پیامی از پیام هایم به تو نرسید مگر از آن روی گردانیدی.

 (انعام 4) 

 و با خشم رفتی و فکر کردی هرگز بر تو قدرتی نداشته ام

 (انبیا 87) 

 و مرا به مبارزه طلبیدی و چنان متوهم شدی که گمان بردی خودت بر همه چیز قدرت داری.

(یونس 24)  

و این در حالی بود که حتی مگسی را نمی توانستی و نمی توانی بیافرینی و اگر مگسی از تو چیزی بگیرد نمی توانی از او پس بگیری  

(حج 73)  

پس چون مشکلات از بالا و پایین آمدند و چشمهایت از وحشت فرورفتند و تمام وجودت لرزید چه لرزشی، گفتم کمک هایم در راه است و چشم دوختم ببینم که باورم میکنی اما به من گمان بردی چه گمان هایی .

 ( احزاب 10) 

تا زمین با آن فراخی بر تو تنگ آمد پس حتی از خودت هم به تنگ آمدی و یقین کردی که هیچ پناهی جز من نداری، پس من به سوی تو بازگشتم تا تو نیز به سوی من بازگردی ، که من مهربانترینم در بازگشتن.

(توبه 118) 

وقتی در تاریکی ها مرا به زاری خواندی که اگر تو را برهانم با من می‌مانی، تو را از اندوه رهانیدم اما باز مرا با دیگری در عشقت شریک کردی .

(انعام 63-64)  

این عادت دیرینه ات بوده است، هرگاه که خوشحالت کردم از من روی گردانیدی و رویت را آن طرفی کردی و هروقت سختی به تو رسید از من ناامید شده‌ای.

(اسرا 83)  

آیا من برنداشتم از دوشت باری که می شکست پشتت؟

 (سوره شرح 2-3) 

غیر از من خدایی که برایت خدایی کرده است ؟

 (اعراف 59)

پس کجا می روی؟

 (تکویر26)

 پس از این سخن دیگر به کدام سخن می خواهی ایمان بیاوری؟

(مرسلات 50)

چه چیز جز بخشندگی ام باعث شد تا مرا که می بینی خودت را بگیری؟

 (انفطار 6)  

مرا به یاد می آوری ؟ من همانم که بادها را می فرستم تا ابرها را در آسمان پهن کنندو ابرها را پاره پاره به هم فشرده می کنم تا قطره ای باران از خلال آن ها بیرون آید و به خواست من به تو اصابت کند تا تو فقط لبخند بزنی، و این در حالی بود که پیش از فرو افتادن آن قطره باران، ناامیدی تو را پوشانده بود.

 (روم 48) 

 من همانم که می دانم در روز روحت چه جراحت هایی برمی دارد ، و در شب روحت را در خواب به تمامی بازمی ستانم تا به آن آرامش دهم و روز بعد دوباره آن را به زندگی برمی انگیزانم و تا مرگت که به سویم بازگردی به این کار ادامه می دهم.

(انعام 60)

 من همانم که وقتی می ترسی به تو امنیت می‌دهم.

 (قریش 3)

 برگرد، مطمئن برگرد، تا یک بار دیگر با هم باشیم.

(فجر 28-29)  

تا یک بار دیگه دوست داشتن همدیگر را تجربه کنیم.

(مائده 54)

درست صحبت کردن را بیاموزید!


چگونگی صحبت با افراد متفاوت
در مورد چگونگی صحبت کردن با افراد گوناگون و با ویژگی های متفاوت ابتدا باید در نظر داشته باشید که طرف صحبت شما جزو کدام یک از گروه ها است و بعد با استفاده از رهنمودهای ارایه شده با هر یک از آنها صحبت کنید.

صمیمی ها
افراد صمیمی به مردم و دوستی با آنها خیلی اهمیت می دهند. احساسات افراد را در نظر می گیرند و سعی می کنند هر طور شده دیگران را ناراحت نکنند. در هنگام صحبت با این دسته از افراد سعی کنید:
ـ گفت گوی خود را با تعریف صادقانه از آنان شروع کنید و فوراً سر اصل مطلب نروید.
ـ با آنان زیاد درباره ی آمار و اطلاعات صحبت نکنید. چرا که خیلی زود از شنیدن این مسایل خسته می شوند و بحث را قطع می کنند.
ـ اگر با آنها مخالف هستید، مواظب باشید احساسات شان را جریحه دار نکنید.
ـ در حین صحبت با آنها خودمانی و غیررسمی باشید.
...

ادامه مطلب ...

ببینید چطوری با ناخودآگاه ما بازی می‌کنند؟!

استفاده از کلمه الله در کف زمین این بازی
 
به سم کارکتر ها توجه کنید



...

ادامه مطلب ...

چهارمورد جالبی که شما هرگز در مورد موبایل نشنیده اید

اقداماتی وجود دارد که می توان در مواقع فوری و ضروری انجام داد. موبایل شما می تواند یک نجات دهنده زندگی یا یک ابزار فوری برای نجات باشد. 

    

چهارمورد جالبی که شما هرگز در مورد موبایل نشنیده ایدعبارتند از:

ادامه مطلب ...

در مشکلات، خنده را گم نکنید



بهره گـیـری از " خنده" برای درمان ناهنجاری های فکـری و عارضـه های جـسمـی، نخستین بار نیست که به مرحله اجرا درمی آید. پیش از این در کشور ژاپن به معجزه خنده پی برده و از آن برای آرامش روح و روان استفاده نموده اند.

 

نتایج بررسی‌ها تایید کرد که خنده درمانی نگرانی و آشفتگی در بیماران را 20 درصد کاهش می‌دهد که این بازده برابر با روش دارودرمانی و مصرف داروهای معمول روان پریشی است. پس از 12 هفته اجرای برنامه‌های خنده درمانی، شادی و رفتارهای مثبت دراین بیماران مشاهده شد....

ادامه مطلب ...