سفیر عشق

{ قمبوان ، اصفهان ، ایران }

سفیر عشق

{ قمبوان ، اصفهان ، ایران }

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی به قمبوان رسید

با دعوت فعالین سیاسی و اجتماعی دهستان و در عین عدم هرگونه اطلاع رسانی قبلی، دکتر حیدرپور نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد شبستان قمبوان بمدت نیم ساعت مشکلات خود را با نمازگزاران در میان گذاشتند .

در این اجتماع که بین نماز مغرب و عشا دهم شهریور ماه برگزار گردید، کریمی عضو شورای اسلامی دهستان ضمن عرض خیرمقدم از دکتر حیدرپور دعوت نمودند.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ابتدا از مذاکرات هسته ای ژنو و برنامه اقدام مشترک تا رسیدن به توافق کامل حمایت کرد ؛ سپس به جنایات گروه داعش در عراق و سوریه اشاره کرد و اظهار داشت ما از هیچ تلاشی برای مقابله با عناصر تکفیری دریغ نخواهیم کرد.

بعد از پایان سخنان دکتر حیدرپور چند نفر از نمازگزاران با انتقاد از عملکرد ضعیف دکتر در دوره جدید مسؤلیتش در مجلس شورای اسلامی (هم در حوزه ملی و هم در حوزه شهرستانی) اقدامات محسوس تری از ایشان را خواستار شدند. در بحث ملی طرح استیضاح وزیر فرهنگ را مطرح نمودند. در مورد شهرستان نیز اعلام شد با توجه به اینکه فرماندار بطور ویژه از حمایت شخص شما برخوردار است واین حمایت به حدی قوی بوده که حتی در عزل و نصب های دولت آقای روحانی ایشان ابقا شدند، لااقل از ایشان در مورد تأمین آب آشامیدنی دهستان و آسفالت جاده مبارکه - شهرضا اقدام مؤثری را طلب کنید و بودجه ای نیز به این کار اختصاص دهید. دکتر در پاسخ به مشکلات گفت اگر برایم محرز شود که دیگر توانایی خدمت به مردم را ندارم فوراٌ کنار میکشم ولی اینطور نیست. در مورد مسئله استیضاح وزرا تأکید کرد فعلا به ما ابلاغ شده جو آرام کشور را به هم نریزیم، ولی شما شاهد بودید ما باز هم دست روی دست نگذاشتیم ودر چند روز گذشته نسبت به استیضاح آقای فرجی دانا اقدام کردیم. در مورد مسئله آب آشامیدنی و آسفالت جاده مبارکه - شهرضا اعلام کرد این اقدامات قبلا مطرح شده ولی در حال حاضر اوضاع اقتصادی کشور در شرایط نامطلوبی است و علیرغم تصویب طرح، بودجه ای در این خصوص دریافت نکرده ایم.

سئوالات و خواسته های مردم زیاد بود ولی ایشان اعلام کردند جهت شرکت در جلسه ای عازم اصفهان هستند که بلافاصله نماز عشاء اقامه و ایشان راهی شدند.

پیام فرمانده سپاه قدس "قاسم سلیمانی" خطاب به داعش

ﺳﺨﻨﮕﻮﻯ ﮔﺮﻭﻩ ﻭﻫﺎﺑﻰ ﺩﺍﻋﺶ : ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻋﺮﺍﻕ ﻧﻮﺑﺖ ﺣﻤﻠﻪ ﺑﻪ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﺷﻴﻌﻴﺎﻥ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﺎﻙ ﻭ ﺧﻮﻥ ﻣﻴﻜﺸﻴﻢ ... :

پیام فرمانده سپاه قدس :قاسم سلیمانی" (خطرناک ترین مرد سال 2014 به گقته ایالت متحده منبع سی ان ان و یاهو) خطاب به گروه داعش:

ﺑﺴﻢﺭﺏ ﺷﻬﺪﺍﺀ ﻭﺍﻟﺼﺪﯾﻘﻴﻦ

ﺍﮔﺮﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻧﺘﺎﻥ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﺑﺠﺎ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺳﺮﯾﻌﺘﺮ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺑﺎﺯﮔﺮﺩﯾﺪ ﺑﯽﺷﮏ ﺍﮔﺮ ﭘﺎﯾﻤﺎﻥ ﺑﻪ ﺍﻣﺮ ﻭﻟﯽ ﻭ ﺍﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﻧﺒﺮﺩ ﺑﺎﺯ ﺷﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺳﻮﮔﻨﺪ ﮐﻪ ﻣﺎﺩﺭﺍﻧﺘﺎﻥ ﺍﺯ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺁﻭﺭﺩﻧﺘﺎﻥ ﺧﻮﺩﺭﺍ ﻟﻌﻨﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ؛ ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﻗﺮﻥ ﻫﺎﺳﺖ ﻧﺴﻞ ﺑﻪ ﻧﺴﻞ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺷﯿﻌﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺻﻼﺧﯽ ﻭ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺍﻧﺘﻘﺎﻣﯽ ﺷﺪﯾﺪ ﺍﺯ ﻗﺎﺗﻼﻥ ﺣﺴﯿﻦ (ﻉ ) ﺷﻤﺸﯿﺮﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺗﯿﺰ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ. ﻭﺍﻟﻠﻪﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﭘﺎﯾﺘﺎﻥ ﺑﻪ ﺣﺮﻡ ﺣﺴﯿﻦ (ﻉ ) ﺑﺮﺳﺪ، ﺳﺮﻫﺎﯼ ﺑﺮﯾﺪﻩ ﯼ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﺮﻡ ﺯﯾﻨﺐ ( ﺱ ) ﺑﻪ ﭘﯿﺸﮑﺶ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﺑﺮﺩ ﻭ ﯾﻘﯿﻨﺎ  ﻧﻤﺎﺯ ﻇﻬﺮ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺑﻘﯿﻊ ﺍﻗﺎﻣﻪ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﮐﺮﺩ.

ﻟﺒﯿﮏﯾﺎ ﺣﺴﯿﻦ (ﻉ )

ﺑﻪﺷﻤﺎ ﻫﺸﺪﺍﺭ ﻣﯿﺪﻫﯿﻢ !!!
ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻋﺮﺍﻕ ﻧﯿﺴﺖ !
ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺳﻮﺭﯾﻪ ﻧﯿﺴﺖ !
ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻣﻮﺻﻞ ﻭ... ﻧﯿﺴﺖ !
ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﺳﺮﺯﻣﯿﻨﯽ ﮐﻪ ﺟﻮﺍﻧﺎﻧﺶ ﺧﻮﺍﺏ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺷﻤﺎ ﺣﺮﺍﻡ ﻭ ﻣﺮﮒ ﺭﺍ ﺁﺭﺯﻭﯾﺘﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﺮﺩ!
ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮔﻮﺭﺳﺘﺎﻥ ﻻﺷﻪ ﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﮐﺮﺩ...