سفیر عشق

{ قمبوان ، اصفهان ، ایران }

سفیر عشق

{ قمبوان ، اصفهان ، ایران }

حضور باشکوه و پرشور انجمن ووشو قمبوان نماینده جامعه ورزش رزمی کشور در راهپیمایی 22 بهمن

صبح روز چهارشنبه 22 بهمن، مردم بزرگ قمبوان، پرشور و باشکوه در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند تا بار دیگر حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) اعلام کنند. انجمن ووشو قمبوان نماینده جامعه ورزش رزمی کشور نیز در همین راستا پا به پای آحاد مردم حضور پررنگی در این مراسم داشتند.



مربیان ، مسئولان و معاونان انجمن ووشو قمبوان به همراه ورزشکاران در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن سال جاری شرکت

کردند تا حمایت همه جانبه خود را از انقلاب اسلامی اعلام کنند.


در این مراسم جمعی از رزمی کاران سبک فانگ من چوان کونگ فو وابسته به انجمن ووشو قمبوان پس از ایراد قطعنامه در حسینیه قمبوان به اجرای نمایش های رزمی پرداختند.

نظرات 4 + ارسال نظر
منصوریان شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:30 ب.ظ http://ghombavan-library.mihanblog.com

ضمن عرض سلام و خسته نباشید به ووشو کاران جوان قمبوان واقعا برنامتون عالی بود دستون درد نکنه.در آخر از آقای رسولیان و حسین زاده کمال تشکر را دارم.
موفق باشید

عرض سلام دارم خانم منصوریان. نظر لطف تونه ، انشاءاله با همکاری همه مسئولین انجمن ووشو قمبوان که شما هم بعنوان مسئول امور فرهنگی عضوی از این خانواده هستید باعث رشد و ارتقاء این ورزش باشیم.

منصوریان یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:41 ق.ظ http://ghombavan-library.mihanblog.com

ممنون انشاالله بتوانم براتون کاری انجام بدهم در کسب موفقیت های آینده نه چندان دور.مطمئنم که با وجود شما جوانان پرتلاش هرچه سریعتر به رشد و ارتقا در سطح های بالاتر در ورزش و بخصوص ووشو دست می یابید.به وبلاگ ماهم سر بزنید.

انشاءالله

منصوریان دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:25 ب.ظ http://ghombavan-library.mihanblog.com

سلام مجدد آقای رسولیان اسماعیل گفت از روز جشن فیلم برای ساخت کلیپ می خواین من چند تا براتون پیدا کردم میفرستم به ایمیلتون چون با موبایل بوده شاید زیادکیفیت نداشته باشه.

سلام مچکرم ولی چک کردم به ایمیلم ارسال نشده بود.

منصوریان چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:19 ب.ظ http://ghombavan-library.mihanblog.com

شرمنده چندبار امتحان کردم اما چون حجم فیلم ها بالابود وسرعت اینترنت هم پایین دیر آپلود میشدن میریزمشون رو فلش میدم براتون بیارند.

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد